Program kursu:
- Psychologiczne i socjologiczne aspekty obsługi klienta przez telefon, techniki negocjacji, sylwetka hotelarza
- Prawne uwarunkowania prowadzenia działalności hotelarskiej i turystycznej, odpowiedzialność hotelarza za mienie gościa oraz inne okoliczności prawne wynikające z prowadzenia tej działalności.
- Procedury przyjęcia gości do hotelu.
- Procedura przygotowania pokoi hotelowych przez służbę piętrową.
- Procedury obsługi gości w restauracji, kultura obsługi klienta, sposób świadczenia usług gastronomicznych, śniadanie hotelowe: ćwiczenia i praktyczny pokaz różnych zachowań personelu w gastronomii i w hotelu.
- Savoir vivre w hotelarstwie i gastronomii, obsługa tzw. „trudnych gości” kultura obsługi w ruchu turystycznym.
- Nowoczesne metody sprzedaży produktu turystyczno – hotelarskiego, elementy marketingu, jakość i standard usług hotelarskich w świetle aktualnych przepisów i wymogów
- Nowoczesne metody z zastosowaniem internetu do zdobycia powodzenia na rynku, jakość świadczonych usług a „obłożenie w hotelu”.
ilość godzin: 60
cena: 800 zł
miejsce: Kraków