-
Szkolenia dla rad pedagogicznych
- Szkolenie dla uczniów – W języku żyrafy | więcej »
- Przez empatię do porozumienia – Komunikacja w sytuacjach konfliktowych | więcej »
- Przez empatię do porozumienia – Radzenie sobie z zarzutami i krytyką | więcej »
- Przez empatię do porozumienia – Empatyczne NIE | więcej »
- Edukacyjna Wartość Dodana | więcej »
- Zasady funkcjonowania dziennika elektronicznego | więcej »
- Nauczyciel – ofiara przemocy ze strony uczniów (wychowanków) | więcej »
- Jak ustalić granice i zasady w relacjach z uczniem? | więcej »
- Analiza wyników egzaminów z OKE | więcej »
- 4 kroki do porozumienia | więcej »
- Kształtowanie postaw asertywnych | więcej »
- Komunikacja w trudnych sytuacjach | więcej »
- Ochrona danych osobowych w szkole i placówce edukacyjnej | więcej »
- Projekt edukacyjny – szansa dla nauczyciela i ucznia | więcej »
- Fajna szkoła, czyli o budowaniu twórczych relacji w szkole | więcej »
- Wywiadówka inaczej – jak sprawnie i twróczo zorganizować i przeprowadzić spotkanie z rodzicami? | więcej »
- Nauczanie na odległość nauczaniem XXI wieku | więcej »
- Media i ich wykorzystanie przez osoby niepełnosprawne | więcej »
- Obsluga tablicy interaktywnej | więcej »
- Blog jako alternatywa dla strony www | więcej »
- Analiza wyników sprawdzianów oraz egzaminów dla uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych | więcej »
- „Trening zastępowania agresji” dla rady pedagogicznej (na zamówienie) | więcej »
- Zlecenia opracowywane indywidualnie dla Zamawiającego dla wyznaczonej grupy szkoleniowej (na zamówienie) | więcej »
- Analiza wyników sprawdzianów z Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej | więcej »
- Manualne sposoby usprawniania języka (jęz. migowy) | więcej »
- Metodyka nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu | więcej »
- Audiologia pedagogiczna oraz urządzenia techniczne w rehabilitacji słuchu i mowy | więcej »
- Metodyka wychowania w internacie – NOWOŚĆ | więcej »
- Metodyka nauczania dzieci i/lub młodzieży średnio/głębiej upośledzonych umysłowo w warunkach szkoły specjalnej i/lub integracyjnej | więcej »
- Metodyka nauczania lekko upośledzonych umysłowo w warunkach szkoły specjalnej i/lub integracyjnej | więcej »
- Organizacja procesu terapeutycznego dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | więcej »
- Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego – NOWOŚĆ | więcej »
- Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce matematyki | więcej »
- Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania | więcej »
- Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego | więcej »
- Metodyka zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju ruchowego | więcej »
- Pozyskiwanie środków zewnętrznych (dofinansowania, fundusze strukturalne i programy pomocowe dla oświaty | więcej »
- Dopalacze – nowe zagrożenie na rynku substancji psychoaktywnych | więcej »
- Pedagogika zabawy w pracy nauczyciela | więcej »
- Jak organizować współpracę pomiędzy rodzicami a szkołą? | więcej »
- Jak skutecznie radzić sobie z absencją uczniów? | więcej »
- Lekcja wychowawcza – jak wykorzystać czas, aby dogadać się z klasą i zrozumieć jej problemy? | więcej »
- Emisja i higiena głosu w pracy nauczyciela | więcej »
- Sposoby rozwiązywania problemów wychowawczych w szkole. Znaczenie współpracy szkoły z rodzicami dla osiągnięcia oczekiwanych zmian w zachowaniu uczniów | więcej »
- Praca wychowawcza w szkole – sytuacje, zjawiska, okoliczności nietypowe | więcej »
- Jak nauczać efektywnie i ciekawie? | więcej »
- Strategia wobec zachowań agresywnych i przemocy w szkole | więcej »
- Rozwiązywanie konfliktów w grupie i społeczności szkolnej | więcej »
- Interwencja kryzysowa w szkole | więcej »
- Jak zachęcać ucznia do współpracy i samodzielności? | więcej »
- Przeciwdziłanie zjawiskom pedofilii – programy profilaktyczne | więcej »
- Przeciwdziałanie dystrybucji i konsumpcji używek w szkole – programy profilaktyczne | więcej »
- Program „Utracona wolność” – profilaktyka uzależnień | więcej »
- Stosowanie i egzekucja kar statutowych wobec uczniów | więcej »
- Na progu dorosłości – warsztay dla nauczycieli nastolatków | więcej »
- Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych – stresem, wypaleniem zawodowym | więcej »
- Bezpieczna szkoła – normy i procedury postępowania obowiązujące w placówce oświatowej | więcej »
- Mowa ciała, komunikacja niewerbalna | więcej »
- Efektywność w nauczaniu przedmiotu | więcej »
- Progam terapeutyczno-edukacyjny dla opiekunów/wychowawców/nauczycieli dzieci z syndromem FASD – diagnoza/terapia/postępowanie | więcej »
- Zarządzanie sobą i miejscem pracy | więcej »
- Jak pracować z trudną klasą? | więcej »
- Uczeń nadpobudliwy psychoruchowo w szkole – formy i metody pracy | więcej »
- Praca z dzieckiem nadpobudliwym ze stwierdzonym zespołem ADHD | więcej »
- Praca w klasie integracyjnej | więcej »
- Twórcze wspomaganie rozwoju dziecka szansa na jego powodzenie w edukacji szkolnej | więcej »
- Uczniowie uzdolnieni – rola szkoły w zakresie wspierania i rozwoju ich możliwości twórczych | więcej »
- Wspomaganie wychowawczej funkcji szkoły – praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze | więcej »
- Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | więcej »
- Kształcenie na odległość w praktyce szkolnej | więcej »
- Eurosieroctwo – jak pracować i postęowac z dzieckiem emigranta zarobkowego? | więcej »
- Akty prawne normujace prace szkoły i nauczyciela | więcej »
- Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego | więcej »
- Ocenianie uczniów wg. nowych przepisów wykonawczych | więcej »
- Ochrona prawna i odpowiedzialnośc dyscyplinarna nauczyciela | więcej »
- Prawa i obowiązki dziecka (ucznia) | więcej »
- Nowoczesna szkoła – zasady budowania dobrego wizerunku, atmosfery i stylu | więcej »
- Diagnoza pracy szkoły | więcej »
- Programy wychowawcze w szkole | więcej »
- Programy profilaktyczne w szkole | więcej »
- Prowadzenie dokumentacji szkolnej | więcej »
- Nadawanie tytułu honorowego profesora oświaty | więcej »
- Kompetencje rady pedagogicznej (interpretacja obowiązującego stanu prawnego) | więcej »
- Podstawy prawnej interwencji wobec ucznia w sytuacjach kryzysowych | więcej »
- Akty prawa wewnątrzszkolnego (uchwały, akty, dokumentacja, scenariusze, programy, itp.) | więcej »
- Awans i rozwój zawodowy nauczycieli | więcej »
- Przyjaciele Zippiego – program promocji zdrowia psychicznego u dzieci | więcej »
- Jak przeprowadzić diagnozę dojrzałości szkolnej u dziecka? | więcej »
- Dziecięce zaburzenia rozwojowe | więcej »
- Jak modyfikować programy: wychowawczy i profilaktyki do potrzeb dziecka sześcioletniego? | więcej »
- Jak planować i wspomagać adaptację dziecka sześcioletniego do warunków szkolnych? | więcej »
- Jak rozpoznać szczególne uzdolnienia u dziecka w szkole? | więcej »
- Jak planować pracę dydaktyczną z grupą zróżnicowaną wiekowo? | więcej »
- Jak organizować zajęcia opiekuńcze w świetlicy? | więcej »
- Wykorzystanie multimedialnych programów i prezentacji na zajęciach – warsztaty komputerowe | więcej »
- Dziecko w sieci – identyfikacja i eliminacja potencjalnych zagrożeń | więcej »
- Na ludową nutę – tańce, zabawy, prace plastyczne dla dzieci | więcej »
- Akademia kreatywności z wykorzystaniem technik iris folding, embossing, scrapbooking, decoupage na zajęciach z dziećmi | więcej »
- Akademia kreatywności – zwykłe i niezwykłe techniki plastyczne na zajęciach z dziećmi | więcej »
- Edukacja medialna – media w nauczaniu | więcej »
-
Kurs Instruktora Praktycznej Nauki Zawodu
-
Kurs Kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży
-
Kurs Kierowników wycieczek szkolnych lub imprez wyjazdowych
-
Kurs dla kandydatów na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieży
-
Pierwsza pomoc przedmedyczna
- Kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy | więcej »
-
Kursy i szkolenia BHP, instruktażowe, okresowe, inne
- BHP – Szkolenie okresowe dla pracowników administracyjno-biurowych i innych, o których mowa w § 14 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia | więcej »
- BHP – szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy i osób wykonujących zadania tej służby | więcej »
- BHP – szkolenie okresowe dla pracowników inżynieryjno-technicznych | więcej »
- BHP – szkolenie okresowe dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych | więcej »
- BHP – szkolenie okresowe dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami | więcej »
- BHP – Szkolenie okresowe dla pracodawców wykonujących zadania służby bezpieczeństwa i higieny pracy | więcej »
- BHP – szkolenie wstępne: Instruktaż stanowiskowy | więcej »
- BHP – szkolenie wstępne: Instruktaż ogólny | więcej »
- Kompleksowe opracowanie kart ryzyka zawodowego, zagrożenia stanowiskowego i zakresów obowiązków BHP w placówkach oświatowych | więcej »